יום שישי, 15 ביוני 2012

גינה לי 2012 - הצגות לילדים בגינות השכונתיות של תל אביב


בתאריכים 17.6 - 23.8 יתקיימו ברחבי העיר אירועי "גינה לי": הצגות לילדים בגינות השכונתיות בכל רחבי תל-אביב-יפו, עם הפעלות מוסיקליות. הכניסה חופשית!
 
פרויקט גינה לי מתקיים זאת השנה השמינית. ההצגות מתקיימות בתאריכים 17.6 - 23.8 בימים א'-ה', בשעות  19:30-18:00, בגינות השכונתיות ברחבי העיר.

הקוסם מארץ עוץ
 
סיפורה הנפלא של דורותי היוצאת למסע הרפתקאות גדוש חוויות. בדרכה היא פוגשת ידידים שונים ומשונים, העוזרים לה להתגבר על כל המכשולים.
 
הזמיר מארץ סין
 
הצגת שני שחקנים על פי הקלאסיקה המוכרת והאהובה: קיסר סין מקבל במתנה זמיר יפה מחרסינה עדינה. הקיסר מתלהב מאד - בזמיר האפור אין לו חפץ עוד. הזמיר האפור המיטיב כולו בשיר נעלב, פרש כנפיים ובתוך היער נעלם. לימים הקיסר חלה מגעגועיו לזמיר, והזמיר חזר, והמשיך לפצוח בשיר.
 
ישראל שלי
 
ליום ההולדת מקבל שי משחק בשם ישראל שלי. דרך המשחק מגיע שי אל דמויות מפתח בישראל. ההצגה מצחיקה ומשעשעת ומשלבת את שיריה האהובים של נעמי שמר.
 
 
הכניסה חופשית!

אין תגובות: