יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

יריד "עיר העודפים" - גני התערוכה תל אביב חופשת חנוכה

חגיגה צרכנית
לראשונה בישראל: יריד המכירות הגדול שיציג למעלה מ-100 מותגים מובילים בתחומם בארץ, במחירים חסרי תקדים: חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט, אופנה, רכב ועוד
יריד "עיר העודפים" מתקיים זו השנה הראשונה בגני התערוכה בתל אביב ויציע מגוון רחב של הנחות מהמותגים המובילים בתחומם בישראל. היריד הופק על ידי גרופ תערוכות בשיתוף עם רדיו לב המדינה FM91 ורדיוס FM100 ויערך בחופשת החנוכה, בין התאריכים 22-26.12.
100 מן החברות הצרכניות המוכרות, יציעו מוצרים חדשים ועודפים מן השנה החולפת בהנחות ענק, בתחומים נדל"ן, רכב, רהיטים (חדרי ילדים, סלונים, שטיחים, פרקטים וכל הקשור בעיצוב הבית), חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים וגאדג'טים, קוסמטיקה, אופנה והנעלה, שעונים, אופטיקה, כלי נגינה , צעצועים,  סלולארי, משקאות (יינות ואלכוהול) ועוד. מטרת היריד היא למצב בתודעה של הצרכנים והקימונעים את התערוכה כיחידה במינה, להמשיך עם היריד גם בשנים הבאות ולהתרחב. יחד עם שותפים נוספים מתקיים בימים אלה משא ומתן עם מדינות כמו ארה"ב, אנגליה ובולגריה על מנת לקיים ירידים דומים ברחבי העולם, כאשר הדגש הצרכני הוא לקיים ירידי סוף שנה, המתקיימים פעם בשנה לקראת סופה של השנה האזרחית.
ארי כהן, מנכ"ל היריד אמר "אנו, בגרופ תערוכות בשיתוף עם רדיו 91FM ורדיוס 100FM, בחרנו להשיק את עיר העודפים 2012, והגדולה שהוא היריד הגדול מסוגו שנוצר אי פעם בישראל לעודפי מלאי. שילבנו מגוון גדול במיוחד של תחומים, על מנת לאפשר לציבור ליהנות משפע הנחות משמעותיות בתחומים רבים ואף מפתיעים, כמו נדלן ורכב".
שטחי החוץ ביריד יציעו מגוון רכבים במחירים מוזלים ועבור הילדים יוצב מתחם ג'ימבורי ענק.  הכניסה ליריד היא ללא תשלום.
מגוון המותגים יהיו פזורים על גבי 8 ביתנים שונים בשטח מרכז הירידים וכן על פני 1500 מ"ר בשטחי החוץ:
  • עולם האופנה - ביתן 10 וביתן מקסידור- למעלה מ- 40 מותגי אופנה ביניהם: רנואר, קדס, פיוטה, דיזל, פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר, נאוטיקה ומותגים רבים נוספים מתחום ההלבשה ומתחו ההנעלה.
  • עולם הבית - ביתן 11A ו-11B- כלי בית, טקסטיל, מזרנים, ספות נוער סלוני יוקרה, שטחים ופרקטים, פינות אוכל.
  • עולם הגבר – משולחנות סנוקר וביליארד, דרך משקאות אלכוהול גאדג'טים מיוחדים ועוד.
  • עולם האישה -  תכשיטים, בשמים ומוצרי קוסמטיקה ייחודיים.
  • עולם הילדים - ביתן 14- צעצועים לתינוקות וילדים.
  • עולם החשמל ביתן 15- מסכים, לדים, מערכות קולנוע ביתי, מחשבים, לפטופים, אייפדים, טלפונים וגם מקררים. מקירוגל ועוד מוצרי חשמל וגאדג'טים.
  • עולם הרכב – על פני 2000 מטרים יוצגו עשרו כל רכב של שלמה סיקסט וכן של יבואנית נוספת
  • ביתן 12- ביתן שומר שבת ובו רהיטים ואופטיקה.

בין החברות המשתתפות ביריד: ניקולטי, המרכז לאיכות השינה, מערכות ישיבה מעור שלFARELL   ישראל, וי מעצבים, קרפט סנטר סטימצקי, שלמה סיקסט, טפאל, פיירקס, אופטיקה הלפרין, נספרסו, מותגי החשמל  של ח.י, דה דיטריש, סמסונג, אלקטרה LG, קריסטל, אמנה, AEG, בוש, סימנס, פיליפס, מוצרי הטקסטיל של יארד&קו, הום-סטייל,  רנואר, קדס, פאיוטה, דיזל, פולו ראלף לורן, קרוקר, טומי הילפיגר, נאוטיקה ועוד.

מפעל הפיס נותן חסותו ליריד ואף ישתתף באמצעות מספר דוכנים שיפוזרו בביתנים השונים.
היריד יתקיים בין התאריכים 22-26/12/2011 במרכז הרידים בתל אביב. הכניסה ללא תשלום

אין תגובות: