יום שלישי, 5 ביולי 2011

"כל אחד נהייה פה מבקר"

 

פעילות חדשה בפייסבוק מזמינה את הגולשים להיות מבקרי מסעדות וכתבי צרכנות. הם יקבלו מוצרים בחינם ויכתבו על חווית השימוש.

בעידן ה- web 2.0 בו תוכן הגולשים הפך לתוכן המרכזי אותו אנו צורכים, ובלוגרים הפכו למשפיעני רשת מחוזרים, זה רק עניין של זמן עד שכל אדם בעל פרופיל פייסבוק יהפוך לאדם בעל השפעה. הוכחה לכך היא מחאת הקוטג' ההיסטרית, לצד הפגנות הענק במדינות ערב, ששניהם חוללו מהפכה של ממש. כוחו של הגולש הפך משמעותי היום יותר מתמיד.  

מחלקת המדיה החברתית במשרד יחסי הציבור סברינה בלהסן משיקה פעילות בה כל גולש בפייסבוק יוכל לקבל מוצרים להתנסות, ולכתוב על חוויית השימוש. "אנו מאמינים שחוויה אותנטית של צרכן מן השורה היא הדרך הטובה ביותר ללמוד על כדאיות רכישה של מוצר", דברי יפעת גיא, מנהלת מח' המדיה החברתית.

המוצרים שיוצעו לבדיקה יפורסמו בעמוד הפייסבוק, והגולשים יוכלו לקבלם מתנה להתנסות. "המבקרים" יכתבו פוסט בפרופיל הפייסבוק שלהם שמספר על התרשמותם מהמוצר.   

הגולשים המעוניינים להשתתף בפעילות, ולקבלת מידע נוסף- בעמוד:

https://www.facebook.com/sabrina.belhassen

https://www.facebook.com/sabrina.belhassen?sk=app_190322544333196

סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור הינו משרד מוביל לייעוץ תקשורתי המעניק שירותי יחסי ציבור ללקוחות מתחומי הלייף סטייל, מזון, בריאות, אופנה, טיפוח וקוסמטיק, עיצוב, מסחר ותעשייה ועוד. לאחרונה השיק המשרד מחלקת מדיה חברתית המעניקה שירותים שונים בתחום ללקוחות המשרד וללקוחות התרים אחר פעילות יצירתית המשלבת הבנה וניסיון בכל תחומי המדיה.

לפרטים נוספים:

יפעת גיא

Sab3@sabrina-pr.co.il

050-9577767




אין תגובות: